درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 224822 | 12 تیر 1402 ساعت 19:28

پرسپولیس از استقلال شکایت کرد

ورزش سه نوشت: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قصد شکایت از همتای آبی‌پوش خود را دارد.
پرسپولیس از استقلال شکایت کرد


ظهر امروز حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، مذاکره با علیرضا بیرانوند را تائید کرد تا جنجال بزرگی پیرامون این موضوع شکل بگیرد.

حالا بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در تدارک تهیه لایحه حقوقی برای شکایت از باشگاه استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و قصد دارد به زودی این شکایت را ثبت کند.

باشگاه پرسپولیس معتقد است، استقلال با بازیکن تحت قرارداد این باشگاه مذاکره کرده که طبق قانون و به زعم سرخ‌ها تخلف محسوب می‌شود.

257 251

منبع: khabaronline-1785130



عکس خوانده نمی‌شود