درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 224759 | 12 تیر 1402 ساعت 15:27

واکنش رسمی پرسپولیس به فسخ بیرانوند؛ شکایت می‌کنیم!

باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم علیرضا بیرانوند یک بیانیه صادر کرد.
واکنش رسمی پرسپولیس به فسخ بیرانوند؛ شکایت می‌کنیم!


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

«از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیئت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌برتر بود. براساس مصوبه هیئت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.»



258 258

منبع: khabaronline-1785023



عکس خوانده نمی‌شود