درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 224728 | 12 تیر 1402 ساعت 13:26

گل‌محمدی: جلسه خوبی نداشتیم و به نتیجه خوبی هم نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آنچه در جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه گذشته است، ابراز نارضایتی کرد.
گل‌محمدی: جلسه خوبی نداشتیم و به نتیجه خوبی هم نرسیدیم


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از حضور در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا بیرانوند در پرسپولیس خواهد ماند، اظهار داشت: من اطلاعی ندارم. زیاد هم جلسه خوبی نبود.

وی افزود: باشگاه مشکلات زیادی دارد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. در جلسه امروز هم به نتیجه خوبی نرسیدیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا خودش در پرسپولیس خواهد ماند، گفت: ما فعلا سعی می‌کنیم این مشکلات را حل کنیم.

۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1784974



عکس خوانده نمی‌شود