درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 224507 | 11 تیر 1402 ساعت 16:18

یک پرسپولیسی دیگر هم با استقلال مذاکره کرد!

ایسنا نوشت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته بود مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است.
یک پرسپولیسی دیگر هم با استقلال مذاکره کرد!


سیامک نعمتی که دیروز (شنبه) بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد از این باشگاه جدا می‌شود، حالا پیشنهادی از باشگاه استقلال دریافت کرده و مذاکراتی هم با این باشگاه انجام داده است.

بر اساس اعلام منابع مطلع به خبرنگار ایسنا، روز گذشته قبل از مذاکره بیرانوند با حجت کریمی، نعمتی جلسه‌ای با سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزار کرد و قرار است این مذاکرات ادامه داشته باشد.

نکته جالب در این میان این است که بلافاصله بعد از نعمتی، بیرانوند وارد جلسه با حجت کریمی شده است.


258 258

منبع: khabaronline-1784616



عکس خوانده نمی‌شود