درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 223933 | 08 تیر 1402 ساعت 17:56

ابقای تنها بازمانده از کادرفنی مجیدی و ساپینتو

ورزش سه نوشت: بهزاد غلامپور در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت تا به همکاری با آبی‌ها ادامه دهد.
ابقای تنها بازمانده از کادرفنی مجیدی و ساپینتو


اولین جلسه تمرینی استقلال امروز در شرایطی برگزار می‌شود که بهزاد غلامپور، مربی گلرهای آبی پوشان، نیز خود را به کمپ مرحوم حجازی رسانده تا کار خود را در این تیم آغاز کند.

با تغییرات روی نیمکت استقلال، تصور می‌شد که غلامپور نیز مانند دیگر اعضای کادرفنی ریکاردو ساپینتو، این تیم را ترک کند، اما ظاهرا قرار است که مربی گلرهای آبی پوشان برای فصل جدید نیز این مسئولیت را برعهده بگیرد.

نکته جالب اینکه طی سه فصل اخیر و حضور مربیانی چون فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام، این بهزاد غلامپور بوده که به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال، عضو سه کادرفنی مختلف بوده است.


258 258

منبع: khabaronline-1783553



عکس خوانده نمی‌شود