hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تمام ظرفیت آموزش و پرورش باید در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر قرار گیرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان:

تمام ظرفیت آموزش و پرورش باید در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر قرار گیرد

نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان در هفتمین جلسه شورای معاونین اداره کل که با محوریت "ثبت نام دانش آموزان و پروژه مهر" برگزار شد گفت: تمام ظرفیت آموزش و پرورش باید در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر قرار گیرد .
هفتمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش با محوریت "ثبت نام دانش آموزان و پروژه مهر"در محل سالن فرهنگ این اداره کل برگزار گردید .

سید رضا نظری نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام خمینی (ره) بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان اظهار داشت: تمام ظرفیت آموزش و پرورش باید در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر و بازگشایی با شکوه مدارس در اول مهر به کارگیری شود و همه حوزه ها در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند .

 نظری در ادامه به مهم بودن تشکیل شورای هماهنگی آموزش و پرورش متشکل از اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس،کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: تشکیل این شورا که از برنامه ها و ابتکارات مقام عالی وزارت بوده می تواند با هم افزایی و همگرایی، مشکلات زیادی از آموزش و پرورش را رفع و زمینه رشد و بالندگی آن را فراهم نماید.

همچنین قلی نژاد معاون آموزش متوسطه، حاجیلری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و علی اکبر دنکوب مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل ،گزارشی از روند اجرای پروژه مهر، ثبت نام دانش آموزان و آزمون استخدامی ماده ۲۸ استان ارائه دادند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد