hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی

نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر کاهش سهمیه سوخت هنگام سوخت‌گیری نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند را اعلام کرد.
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر کاهش سهمیه سوخت هنگام سوخت‌گیری اعلام کرد: طراحی سامانه هوشمند سوخت جهت جلوگیری از تخلف حاصل از بیرون کشیدن کارت در حین سوخت‌گیری، بدین‌صورت است که با وارد کردن کارت در کارت‌خوان و مشخص شدن مقدار سهمیه، با شروع سوخت‌گیری، ابتدا ۳،۹۹ لیتر از سهمیه کسر می‌شود و شروع به سوخت‌گیری می‌کند.
، پس از اتمام پیمانه اول، ۳،۹۹ لیتر دیگر از سهمیه کم می‌شود و مجددا سوخت‌گیری ادامه پیدا می‌کند و این فرایند به صورت پیمانه پیمانه تا انتهای سوخت‌گیری ادامه می‌یابد.
حجم پیمانه تعریف شده در سیستم سامانه هوشمند سوخت، صرفاً در راستای پیشگیری از تخلف حاصل از بیرون کشیدن کارت است و در صورت رعایت روش صحیح سوخت‌گیری نیازی به انجام محاسبات عددی نبوده و به هیچ وجه از سهمیه سوخت افراد کاسته نخواهد شد.
نحوه صحیح سوختگیری با  کارت هوشمند سوخت  در جایگاه‌های سوخت:
کارت سوخت را داخل کارت‌خوان قرار دهید
رمـز چهار رقمی" آن را وارد کنید
نازل را برداشته و سوخت‌گیری را آغاز کنید
بعد از اتمام سوختگیری نازل  را به‌ درستی سر جای خود قرار داده و پس از مشاهده پیام کارت سوخت خود را از کارت‌خوان خارج نمایید
 توجه! قبل از قرار دادن نازل در جای خود، از برداشتن کارت سوخت از کارت‌خوان جدا خودداری کنید
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد