hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همدلی و همت مسئولین برای حفظ و احیای سرمایه ارزشمند اقتصادی و گردشگری خلیج گرگان قابل مشاهده است

رئیس مرکز اسلامی گلستان در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احیای خلیج گرگان:

همدلی و همت مسئولین برای حفظ و احیای سرمایه ارزشمند اقتصادی و گردشگری خلیج گرگان قابل مشاهده است

حجت الاسلام دیلم گفت: پیشرفت های قابل چشم گیری در پروژه بزرگ احیای خلیج گرگان صورت گرفته است.

به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در حاشیه بازدید علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت غرب استان گلستان از عملیات اجرایی احیای پروژه خلیج گرگان و جزیره آشوراده گفت: همدلی و همت چشمگیر مسئولین و خصوصا استاندار گلستان برای حفظ و احیای سرمایه ارزشمند اقتصادی و گردشگری خلیج گرگان در استان گلستان قابل مشاهده و شایسته تقدیر است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به بازدید میدانی از پروژه احیای خلیج گرگان، تصریح کرد: تلاش ها و اقدامات اجرایی و توضیحات متخصصین در این زمینه را از نزدیک دیدیم و شاهد آن هستیم که پیشرفت های بسیار قابل چشم گیری در این پروژه انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به نعمت ظرفیت آشوراده به عنوان بزرگ ترین جزیره دریای خزر در شهرستان ترکمن، گفت: با احیای زیرساخت ها و ایجاد بسترهای لازم می توان در امر جذب گردشگر و اشتغالزایی گام های موثری برداشت.
حجت الاسلام دیلم خاطرنشان کرد: این بازدید، بازدید پیشرفت و امید است و ان شاءالله از ظرفیت های ائمه جمعه و جماعات در تریبون های نماز جمعه برای تشریح این طرح و همچنین امید آفرینی استفاده کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد