hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید میدانی ائمه جمعه اهل سنت گلستان از خلیج گرگان/ جهاد تبیین به عنوان چراغ راه قرار گیرد

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

بازدید میدانی ائمه جمعه اهل سنت گلستان از خلیج گرگان/ جهاد تبیین به عنوان چراغ راه قرار گیرد

حجت الاسلام دیلم گفت: ائمه جمعه و جماعات اهل سنت گلستان در قالب بازدید «پیشرفت و امید» از خلیج گرگان دیدن کردند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم  گفت: با همت استانداری گلستان، سازمان همیاری شهرداری ها، سازمان بنادر و کشتیرانی و مرکز اسلامی بازدید ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان در قالب اردوی پیشرفت و امید از مجموعه خلیج گرگان انجام شد.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: امروز در مرحله اول جمعی از فرهیختگان شهرستان بندرترکمن، گمیشان، سیمین شهر و خواجه نفس از ائمه جمعه شهر و روستا، موثرین، مدیران برتر و استید حوزه های علمیه اهل سنت از خلیج گرگان بازدید کردند.

 

وی تلاش های انجام شده برای لایه روبی و احیای خلیج گرگان را یکی از اتفاقات ارزشمندی بیان کرد و افزود: این اقدام باعث خوشحالی همه ائمه جمعه و روحانیون شد و به همین منظور بازدید میدانی از خلیج انجام و متخصصان توضیحات لازم را بیان کردند و علما پیشرفت های بسیاری را در این پروژه ارزشمند مشاهده کردند.

 

حجت الاسلام دیلم ادامه داد: در این بازدید همت و جسارت استانداری، معاونین و همدلی مجموعه های استانی برای یکی از سرمایه های ارزشمند اقتصادی و گردشگری مشاهده شد و می توان از طرفیت ائمه جمعه و تریبون های نماز جمعه برای تشریح این طرح و امیدآفرینی استفاده کرد.

 

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت: امروز این موضوع وظیفه همه ماست و باید جهاد تبیین را به عنوان چراغ راه قرار دهیم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: حدود چهار هزار نفر در مجموعه مرکز هستند و در 80 نقطه از شهر و روستای استان گلستان، نماز جمعه اقامه می شود.

 

حجت الاسلام دیلم اظهارداشت: یک هزار و 800 مسجد اهل سنت در استان وجود دارد و دو هزار نفر از ائمه تا امام جماعت در این مساجد فعالیت دارند.

 

وی گفت: شبکه تبلیغی جهاد تبیین آماده است و این مجموعه می تواند خدمت شایانی را برای رساندن اهداف به جامعه اهل سنت داشته باشد.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان، ائمه جمعه را حلقه وصل بین مردم و حاکمیت بیان کرد و افزود: ائمه جمعه خواسته های به حق مردم را به مسئولان منتقل می کنند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

 

وی با اشاره به مسئله امیدآفرینی و تاکیدات مقام معظم رهبری به این موضوع، گفت: یکی از حربه های اساسی دشمن بزرگ کردن اشتباهات احتمالی و کوچک جلوه دادن موفقیت های بزرگ نظام است.

 

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه فعالیت های دولت در چند ماه اخیر اصلا شنیده نشد و گم شد، افزود: باید در بهترین فرصت و زمان آرامش گزارش ها را بیان کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد