hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آغاز فرآيند اجرايی نخستين شهرك تخصصی صنايع دستي كشور در شيراز

مدير عامل شركت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:

آغاز فرآيند اجرايی نخستين شهرك تخصصی صنايع دستي كشور در شيراز

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از آغاز فرآيند اجرايي نخستين شهرك تخصصي صنايع دستي كشور در شيراز خبر داد و گفت: اين شهرك تخصصي در اراضي به مساحت 40 هكتار در شمال غرب شيراز ايجاد مي شود.

سيد مصطفي هاشمي در بازديد از اراضي ناحيه تخصصي صنايع دستي گفت:اين ناحيه در اراضي نزديك به شركت نمايشگاه هاي بين المللي فارس احداث و راه اندازي  مي شود.
وي  با بيان اينكه ايجاد شهرك تخصصي صنايع دستي داراي مصوبه از هيات وزيران است گفت: با موافقت كارگروه امور زيربنايي استانداري فارس، ايجاد اين شهرك تخصصي وارد فرآيند اجرايي شده و در برنامه هاي اولويت دار اين شركت قرارگرفته است.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با قدرداني از حمايت هاي استاندار فارس و فرماندار شيراز و همراهي  نمايندگان شيراز در مجلس شوراي اسلامي در زمينه تسريع در تملك اراضي و عمليات اجرايي شهرك صنعتي تخصصي صنايع دستي گفت: اميدواريم با همكاري دستگاه هاي اجرايي استان بتوانيم اين شهرك صنعتي را آماده واگذاري به متقاضيان كنيم.
هاشمي افزود: هم اكنون مراحل نقشه برداري طرح درحال انجام است و پس از آن بر اساس برنامه زمان بندي نسبت به ايجاد و تكميل زيرساخت هاي مورد نياز اقدام مي شود.
وي تاكيد كرد: منابع مالي و اعتبارات ايجاد زيرساخت هاي اين شهرك تخصصي تامين شده و با همكاري ساير دستگاه هاي خدمات رسان، عمليات اجرايي تسريع مي يابد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه شهرك تخصصي صنايع دستي به  دليل نوع كار، از لحاظ رده بندي زيست محيطي جزء صنايع پاك و غير آلاينده محسوب مي شود، گفت: طراحي كارگاه ها در شهرك صنايع دستي به گونه اي انجام مي شود كه هم بخش توليد و هم نمايشگاهي و فروش در هر كارگاه در نظر گرفته شود.
هاشمي با اشاره به جايگاه شيراز و استان فارس در صنايع دستي و گردشگري گفت: راه اندازي اين شهرك تخصصي، بستر مناسبي براي رونق بيشتر فعالیت‌ها در حوزه صنایع‌دستی و ايجاد اشتغال پايدار در اين بخش فراهم خواهد کرد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد