hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پیشرفت 70 درصدی پروژه های عمرانی کوی اسلام آباد

معاون زیربنایی شهرداری گرگان خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی پروژه های عمرانی کوی اسلام آباد

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از پیشرفت 70 درصدی پروژه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی پارک ملت کوی اسلام آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد.

مقداد صادقیان گفت: اجرای عملیات احداث ساختمان سرای محله، زمین ورزشی پارکور، زمین والیبال ساحلی و آماده سازی زمین بسکتبال در پارک ملت در حال انجام است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


صادقیان با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت 570 متر مربع برای ورزش پارکور افزود: زمین والیبال ساحلی در زمینی به مساحت 130 متر مربع و زمین بسکتبال در مساحت 200 متر مربع در این پارک ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث ساختمان سرای محله در زمینی به مساحت 225 متر مربع گفت: سرای محله با هدف ارائه خدمات در حوزه فرهنگی و اجتماعی با تمرکز بر ارائه خدمات آموزش شهروندی، برگزاری اردوهای تفریحی و برگزاری دوره های هنری مختلف منطبق بر نیازهای شهروندی محلات دایر می‌شود.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به احداث سرای محله پارک ملت بعنوان اولین سرای محله پارک های گرگان تصریح کرد: در حال حاضر شهر گرگان دارای 3 سرای محله در پارک ملت کوی اسلام آباد و محلات میخچه گران و قلعه حسن است.

صادقیان خاطرنشان کرد: سرای محلات با مشارکت شهروندان دغدغه مند بعنوان پاتوق محلات با احصاء نیازهای منطقه برای برگزاری آموزش های شهروندی، دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف برنامه ریزی می‌کند و موجبات افزایش همبستگی اجتماعی و کمرنگ شدن آسیب های اجتماعی در محلات را فراهم می‌آورد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد