hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فیلم‌های جشنواره فجر در قم اکران می شود

فیلم‌های جشنواره فجر در قم اکران می شود

رئیس اداره سینمایی قم گفت:عواید اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فجر در قم صرف تولید فیلم با موضوع شهدای قم می شود.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_ قم، کاظم رضوانی، در سومین نشست هم‌اندیشی شورای فرهنگی صنعت فیلم و تصویر استان قم، از اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قم خبر داد و گفت: تمام عواید مالی حاصل از فروش بلیت این جشنواره در قالب برنامه «همت عالی» به تولید محصولات هنری و سینمایی کنگره ملی شهدای قم اختصاص پیدا می‌کند.
او افزود: تا پایان فروردین ماه سال آینده، ۵ فیلم مستند با موضوع شهدای قم، شهدای ترور، شهدای بمباران، شهدای بین الملل و شهدای روحانی تولید می‌شود.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، در ادامه به تشکیل کارگروهی برای پیگیری و رفع موانع تولید یک فیلم سینمایی و یک سریال با موضوع شهدای قم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم تولید آثار فاخر هنری با موضوع شهدا تأکید داشتند و در این جهت نیز، نامه‌ای از سوی اعضای این شورا مبنی بر مطالبه اعضا برای تولید این آثار سینمایی و تلویزیونی به مسئولان ابلاغ خواهد شد.
رضوانی از تلاش برای اکران فیلم‌های مستند سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قم خبر داد و گفت: در صورت تحقق این امر، فیلم‌های مستند با فاصله زمانی محدودی بعد از اکران فیلم‌های جشنواره، به روی پرده می‌روند.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  همچنین به آغاز فراخوان سومین جشنواره ملی فیملنامه نویسی «هشت نوشت» اشاره کرد و افزود: این جشنواره که در خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود، در تقویم سینمایی کشور جای گرفت و شناسنامه‌دار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد