hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نخستین جشنواره فیلم گوهر شاد در گرگان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره فیلم گوهر شاد در گرگان برگزار می‌شود

با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در راستای تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باور‌های ملی و اسلامی در حوزه زن و خانواده، نخستین جشنواره فیلم گوهر شاد در گرگان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با اعلام اینکه نخستین جشنواره فیلم گوهر شاد با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در راستای تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باور‌های ملی و اسلامی در حوزه زن و خانواده، در گرگان برگزار می‌شود گفت: زمان برپایی این جشنواره ۱۶ تا ۲۳ تیر ماه در محل پردیس سینمایی عصرجدید خواهد بود.

محمد رعیت همچنین گفت: از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) جشنواره ملی سرود رضوی است که دوازدهمین دوره آن به میزبانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۳۵ هزار دانش آموز در قالب ۴۳۶ گروه سرود در سه بخش (سرود همگانی، صحنه‌ای رقابتی و پاتوق) در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت با رای داوران مقدماتی، ما میزبان ۳۰ گروه به مدت ۳ روز خواهیم بود.

رعیت ادامه داد: دومین کارگاه آموزشی سرود نیز همزمان با برپایی این جشنواره در گرگان برگزار می‌شود.


برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی

محمد رعیت گفت: به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا علیه‌السلام و با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۳۵ هزار دانش آموز در قالب ۴۳۶ گروه سرود در سه بخش (سرود همگانی، صحنه‌ای رقابتی و پاتوق) شرکت کردند که در نهایت با رای داوران مقدماتی، ما میزبان ۳۰ گروه به مدت ۳ روز خواهیم بود.

رعیت ادامه داد: دومین کارگاه آموزشی سرود نیز همزمان با برپایی جشنواره در گرگان برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد