hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار خبر داد:

دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان برگزار می شود

 مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار از برگزاری دعای عرفه با اجتماع بزرگ مردم دارالمؤمنین گرگان در تپه نورالشهدا گرگان خبر داد.

محمد رحیمیان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی محدود به زمان و مکان نیست، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، جهادی، معنوی و انسان دوستانه کانون فرهنگی تبلیغی معیار با حضور طیف‌های مختلف مردم در هر نقطه از کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این کانون برنامه‌های بسیاری را در روزهای پراسترس و غمگین سیل گلستان که بار سنگین خسارتی آن در آق قلا رخ داد، برای تسکین آلام هم استانی‌ها برگزار کرد، ادامه داد: اجرای طرح چهل زوج شیعه و سنی در آن دوران مطرح شد که پس از تهیه جهیزیه و برگزاری آیین عروسی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار فعالیت‌های جهادی کانون را بی‌شمار دانست و افزود: گوشه‌ای از فعالیت‌ها کانون مذکور در حوزه‌های تأمین مسکن و دیگر ملزومات روستائیان، برگزاری ویژه برنامه‌های معنوی و مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم و نشست‌های بصیرتی است.

وی جهاد تبیین مدنظر مقام رهبری را کلیدواژه حرکت به سوی آگاهی و بصیرت بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: شرایط اقتصادی فعلی با شرایط اقتصادی چند سال گذشته قابل مقایسه نیست و باید برای عبور از این شرایط همه آستین همت را بالا بزنند و در صحنه باشند.

رحیمیان با تأکید بر اینکه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و جهادی همیشه امیدآفرین بوده، خاطرنشان کرد: قطعاً با مدیریت، تعامل بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف می‌توان سرعت توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور را افزایش داد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف معنوی کانون فرهنگی تبلیغی معیار، پیشنهاد برگزاری دعای عرفه در قالب اجتماع بزرگ مردم دارالمؤمنین گرگان در فضای باز تپه نورالشهدا ارائه شده، تصریح کرد: این گردهمایی برای نخستین بار در تابستان ۱۳۹۶ برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

این فعال فرهنگی و تبلیغی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته دعای عرفه علاوه بر این مکان مقدس در دیگر اماکن متبرکه شهرستان گرگان هم برگزار می‌شد، اضافه کرد: برای برگزاری این مراسم به شکل تجمیعی در تپه نورالشهدا، جلساتی برای هماهنگی بیشتر با دیگر دستگاه‌ها و نهاهای اجرایی شهرستان برگزار می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد