وی ادامه داد: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۹۰درصد محصول از گندمزارهای شهرستان میرجاوه با فعالیت پنج دستگاه کمباین و دروگر برداشت شده است.
مدیر جهادکشاورزی میرجاوه پیش بینی کرد که تا پایان فصل برداشت حدود پنج هزار تن گندم در منطقه برداشت شود.
درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
به گزارش رویداد ایران محسن کهرازهی اظهارداشت: امسال بیشاز ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم در سه بخش مرکزی، ریگ ملک و لادیز شهرستان میرجاوه کشت شده است.
وی ادامه داد: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۹۰درصد محصول از گندمزارهای شهرستان میرجاوه با فعالیت پنج دستگاه کمباین و دروگر برداشت شده است.
مدیر جهادکشاورزی میرجاوه پیش بینی کرد که تا پایان فصل برداشت حدود پنج هزار تن گندم در منطقه برداشت شود.