درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 222361 | 01 تیر 1402 ساعت 11:08

گندمکاران میرجاوه بیش‌از ۲ هزار تن گندم به مراکز خرید تحویل دادند

مدیر جهادکشاورزی میرجاوه در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: کشاورزان این شهرستان تاکنون بیش‌از ۲ هزار تن گندم مازاد مصرف خود را به مراکز خرید شهرستان‌های خاش و زاهدان تحویل داده‌اند.
گندمکاران میرجاوه بیش‌از ۲ هزار تن گندم به مراکز خرید تحویل دادند


به گزارش رویداد ایران محسن کهرازهی اظهارداشت: امسال بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم در سه بخش مرکزی، ریگ ملک و لادیز شهرستان میرجاوه کشت شده است.

وی ادامه داد: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۹۰درصد محصول از گندمزارهای شهرستان میرجاوه با فعالیت پنج دستگاه کمباین و دروگر برداشت شده است.

مدیر جهادکشاورزی میرجاوه پیش بینی کرد که تا پایان فصل برداشت حدود پنج هزار تن گندم در منطقه برداشت شود.




عکس خوانده نمی‌شود