hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > نصب ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در منطقه سیستان

نصب ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در منطقه سیستان

محمد رئیسی در حاشیه نشست هماهنگی و آغاز به کار احداث پنج هزار سامانه خورشیدی حمایتی در منطقه سیستان، اظهار داشت: پنج هزار سامانه پنج کیلوواتی خورشیدی تا پایان سال جاری در منطقه سیستان نصب می‌شود‌ که عملیات اجرایی احداث یک هزار سامانه خورشیدی انجام شده است.

به گزارش رویدادایران از زاهدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان ساتبا برنامه احداث 110 هزار نیروگاه خورشیدی حمایتی برای اقشار کم درآمد کشور در سال 1402 را دنبال میکند که سهم سیستان و بلوچستان از این عدد 15 هزار سامانه است.

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است، گفت: همکاری و تعامل مناسب بین دستگاه‌ها، سرعت اجرای کار و ظرفیت بی‌نظیر این استان در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، فرصت مناسبی را جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، موسسه مردمی رسالت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج و استانداری انجام می‌شود.

 رئیسی اظهار داشت: در این طرح اشخاص توسط نهادهای حمایتی معرفی و پس از ارزیابی و تایید توسط شرکت‌های توزیع برق نسبت به پرداخت تسهیلات و احداث نیروگاه اقدام می‌شود. اجرای این طرح فرصت مناسبی برای تولید انرژی پاک، ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده‌های این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال گذشته هزار و 163 کیلووات انرژی توسط نیروگاه خورشیدی تولید و سه میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار به سرمایه‌گذاران این بخش پرداخت شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد