درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 222340 | 01 تیر 1402 ساعت 10:26

برگزاری پویش «نذر قربانی» در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عید سعید قربان، پویش «نذر قربانی» با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع میان نیازمندان در سطح استان برگزار می‌شود.
برگزاری پویش «نذر قربانی» در سیستان‌وبلوچستان


به گزارش رویداد ایران سیدمهدی عبادی، با اشاره به روش‌های مشارکت غیرحضوری مردم در این پویش بیان کرد: هموطنان نیک‌اندیش ما می‌توانند جهت پرداخت نذورات و مشارکت در این طرح خداپسندانه، به پایگاه‌ها مراجعه کرده و یا کد دستوری #۱*۰۵۴*۸۸۷۷* را در گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: همچنین شماره کارت ۳۴۸۶ – ۵۰۱۶ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ برای این منظور پیش‌بینی شده است.

عبادی اظهار کرد: از صبح روز عید قربان نیز قربانگاه جهت عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده برپا می‌شود و مردم و خیرین می‌توانند به صورت حضوری، مراجعه و سفارش دام کنند تا بعد از ذبح، بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام



عکس خوانده نمی‌شود