hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در کنار امر آموزش به پرورش هم توجه شود

محمد رعیت در نشست با جمعی از مدیران آموزشگاه آزاد هنری:

در کنار امر آموزش به پرورش هم توجه شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی معاون و رییس گروه هنری این دستگاه اجرایی، در فضایی صمیمی با جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در شهرستان گرگان به گفت و گو و تبادل نظر نشست.

در ادامه سلسله نشست های ادواری و تبیینی با جامعه هدف، ظهر امروز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی معاون و رییس گروه هنری این دستگاه اجرایی، با جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در گرگان و در فضایی صمیمی به گفت و گو و تبادل نظر نشست.

محمد رعیت ضمن قدردانی از تلاش های سازنده آموزشگاه ها درامر آموزش و پشتوانه سازی در عرصه هنر، گفت: شایسته است مدیران آموزشگاه ها نسبت به بهره مندی از مدرسان دارای کارت صلاحیت اهتمام ویژه ای نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه درخواست تفویض اختیار اهدای کارت صلاحیت به استان ها  را به مسئولان وزارتی ارائه نموده ایم،افزود: مدیران آموزشگاه ها در کنار امر آموزش به پرورش و محتوای دورش آموزشی هم توجه نشان دهند.

رعیت سپس ضمن ارائه مطالبی در خصوص  ارائه اظهارنامه مالیاتی توسط آموزشگاه ها و امکان بهره مندی از معافیت مالیاتی، نظام دریافت شهریه، گفت: گزارشی دهی منظم و رعایت دستورالعمل های ابلاغی از جمله مسائلی است که مدیران آموزشگاه ها نیاز است بدان توجه کنند.

گفتنی است، ارتباط با شهرداری برای حل مسئله عوارض آن ها که به صورت فرهنگی محاسبه شود و نیز  برای پرداخت عوارض و نیز توجه  شورای نظارت بر صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه ها  وتدوین آیین نامه برای رتبه بندی آموزشگاه های استان، از دیگر موارد مطروحه از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بود.

همچنین مدیران حاضر در نشست نیز، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، درباره برخی از نیازهای سخت افزاری و نیز مسائلی چون بیمه و مالیات و سرفصل دروس و گزارش دهی و سامانه های مربوطه مطالبی را عنوان داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد