hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > طرح نشاط اجتماعی هدفمند در جامعه گسترش می یابد

طرح نشاط اجتماعی هدفمند در جامعه گسترش می یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات مردم است، بنا داریم طرح نشاط اجتماعی هدفمند را در بین افراد جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: امام خمینی از ابتدا حرکت خود را به تنهایی آغاز کرد و بعد با کار مردمی توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه نباید مسائل فرهنگی رها شود، اظهار کرد: فضای تبلیغات محیطی بعد از شیوع بیماری کرونا بسیار کمرنگ شده و جریان نفوذ اوضاع را به گونه‌ای جلوه می‌دهد که انقلاب در حال عقب نشینی است.

گرزین برگزاری عید غدیر خم را یکی از مهمترین مناسبت‌های پیش رو دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات مردم است، بنا داریم طرح نشاط اجتماعی را هدفمند در بین افراد جامعه گسترش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری جشن‌های خیابانی دارای پیام‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است و این نشان می‌دهد جامعه آماده همراهی حداکثری با برنامه‌های ملی و مذهبی است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم حملات دشمن را خنثی کنیم باید در ایام ولادت نرم افزارهای مناسبتی را به نرم افزارهای نشاط اجتماعی تبدیل کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.مهر

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد