hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > زمان‌شناسی و نیاز مخاطب در برنامه‌های فرهنگی دیده شود

زمان‌شناسی و نیاز مخاطب در برنامه‌های فرهنگی دیده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با استفاده از مدل‌های جدید، زمان‌شناسی و متناسب با ذائقه مخاطب باید برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرد.

 سیدعلی مهاجر در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان نماد وحدت اقوام است و این مهم در برنامه‌های مختلف باید پررنگ دیده شود.


وی هدفگذاری و مهندسی فرهنگی را در اجرای برنامه‌ها مهم خواند و افزود: توجه به برنامه‌های فاخر و سنتی که وحدت و دلدادگی اقوام به اهل بیت (ع) را نشان می‌دهد باید مدنظر قرار بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت بیان کرد: ستاد شئون با همکاری ادارات مختلف تلاش خواهد کرد جشن‌های خیابانی که نشاط اجتماعی به همراه داشته باشد و از طرفی هویت دینی و اسلامی را به رخ بکشد برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

مهاجر استفاده از ظرفیت مردم را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی بااهمیت و در خور توجه دانست و تصریح کرد: با استفاده از مدل‌های جدید، زمان‌شناسی و متناسب با ذائقه مخاطب باید برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرد.

از تبلیغات محیطی نباید غفلت شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه از ادارات عضو ستاد شئون فرهنگی خواست تا برنامه‌های خودشان را برای برگزاری هر چه باشکوهتر ایام دهه امامت و ولایت اعلام کنند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین افزود: از تبلیغات محیطی نباید غفلت شود همه دستگاه‌ها در این زمینه دغدغه و حساسیت جدی داشته باشند پیشرفت عملیات‌های فرهنگی در استان نیز توسط ستاد شئون ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: در طول تاریخ اینگونه بوده که یک عده قلیل اگر اراده قوی داشته باشند می‌توانند بر اکثریت غالب شوند انقلاب اسلامی هم استثناء ندارد امام از زمانی که حرکت خود را آغاز کرد تنها بود و با توکل به خدا توانست جمعی از یاران وفادار را تشکیل دهد و آنها نیز توانستند مردم را به میدان بیاورند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پیام مهمی دارد، بیان کرد: نباید خط تاثیرگذار فرهنگی و سروصدای موثر و هدفمند در جامعه رها شود، دشمن در تلاش است این مسیر را از ما بگیرد.

گرزین بیان کرد: مردم برای همراهی حداکثری در زمینه برنامه‌های ملی و مذهبی آمادگی دارند تجربه اربعین این مهم را نشان داده است امسال قرار است در جشن غدیر نشاط اجتماعی، خانوادگی و مردمی را با محوریت گرگان به تصویر بکشیم.

وی گفت: نرم‌افزارهای مناسبت‌های مذهبی را باید تبدیل به نرم‌افزارهای نشاط اجتماعی در اعیاد تبدیل کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در برنامه‌ها باشیم که این خودش یک تجدید بیعت فطری، اعتقادی، مذهبی و فکری با آرمان‌های اسلام ناب محمدی است.

به گزارش گلستان ما،

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد