hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > بهترین مکان های خرید ارزان در ترکیه

بهترین مکان های خرید ارزان در ترکیه

در سفر به ترکیه و خرید از پاساژهای آن نیز همین‌طور است و حتما شما هم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، در جستجوی مراکز خریدی با قیمت مناسب هستید که به این دلیل در ادامه بهترین مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

استانبول از شهرهای گردشگری پرطرفدار در ترکیه است که با داشتن جاذبه‌های دیدنی و تفریحی فراوان، توجه گردشگران بسیاری را در تمام نقاط دنیا به خود جلب کرده است ( بهترین مکان های تفریحی استانبول را بخوانید ). البته باید گفت که اکثر افراد به‌منظور خرید از پاساژهای معروف و پرطرفدار استانبول به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل در این شهر مراکز خرید بسیاری افتتاح شد تا کالاهای متنوعی را با قیمت‌های مختلف به مسافران عرضه کنند. قطعاً شما هم هنگامی که به خرید می‌روید، دوست دارید تا کالاهای مدنظر را باکیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در سفر به ترکیه و خرید از پاساژهای آن نیز همین‌طور است و حتما شما هم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، در جستجوی مراکز خریدی با قیمت مناسب هستید که به این دلیل در ادامه بهترین مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا خرید در ترکیه ارزان است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که خرید اجناس حتی از برندهای معروف بین المللی در ترکیه بسیار ارزان‌تر از ایران است. برای مثال در صورتی که بخواهید یک کتونی برند از مراکز خرید ترکیه خریداری کنید، مبلغ آن خیلی پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از ایران خواهد شد. البته توجه داشته باشید که در ترکیه برعکس ایران، هزینه تأثیر چندانی بر کیفیت محصولات ندارد و می‌توانید با پرداختن هزینه‌ای منطقی و مقرون‌به‌صرفه، اجناسی باکیفیت و مناسب خریداری کنید.

به این نکته نیز باید توجه کنید که اجناس در تمامی فروشگاه‌های این شهر، ارزان نیستند و ممکن است خرید از برخی فروشگاه‌های استانبول بسیار پرهزینه باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که پیش از مراجعه به مراکز خرید، اطلاعات دقیقی را از فروشگاه‌های اقتصادی در استانبول کسب کنید تا بتوانید سفر ارزان به استانبول را تجربه کرده و از خرید و گردش در این شهر لذت ببرید.


چه برندهای معروفی در ترکیه هستند؟

ترکیه کشوری پیشرفته در صنعت تولید پوشاک محسوب می‌شود و دارای طراحان خلاق و به روزی در زمینه‌ی مد و پوشاک است. همان‌طور که می‌دانید اکثر برندهای معروف دنیا، ترک هستند و به همین دلیل است که در این کشور اجناس برند بسیار ارزان‌تر از سایر کشورها به خریداران عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید در سفر به این کشور پرطرفدار و دیدنی، محصولاتی برند و باکیفیت خریداری کنید لازم است پیش از هر چیز با برندهای داخلی ترکیه که در اکثر کشورهای جهان شعبه دارند، آشنا شوید تا بتوانید به‌آسانی به شعبه‌های آن‌ها واقع در مراکز خرید ترکیه مراجعه کنید. برندهای معروف ترکیه عبارتند از:

· ال سی وایکیکی (LC Waikiki) : برند مطرح لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه

· پنتی (Penti) :برند مطرح در تولید مایو، جوراب و لباس زیر

· ال تی بی(Ltb) : برند مطرح در تولید شلوار

· دیفاکتو (DeFacto): برند مطرح در تولید لباس زنانه و مردانه

· ماوی جینز (Mavi jeans) : برند مطرح در تولید شلوار جین

· کوتون (Koton) : برند مطرح در پوشاک ترکیه

 


3 بازار ارزان در ترکیه

خرید کردن یکی از بخش‌های شیرین سفر است که بسیاری از مسافران آن را تجربه می‌کند. هنگامی که به استانبول سفر کنید، خواهید دید که این شهر علاوه بر مکا‌ن‌های دیدنی و تفریحی، دارای مراکز خرید بسیاری است که می‌توانید با مراجعه به آنها، هم به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید و هم اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که هزینه سفر برای شما حائز اهمیت است و می‌خواهید سفری کم‌هزینه را تجربه کنید، در این قسمت با ما همراه باشید تا شما را با 3 نمونه از مراکز خرید ارزان در ترکیه آشنا کنیم:


مرکز خرید فروم استانبول

این مرکز خرید، از بهترین و معروف‌ترین پاساژهای استانبول است که محصولات متنوعی را با قیمتی مناسب و ارزان به خریداران عرضه می‌کند. با حضور در مرکز خرید فروم می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید و در این مرکز خرید از امکاناتی نظیر سینما، شهربازی، سالن بولینگ و... بهره‌مند شوید؛ همچنین مرکز خرید فروم، یکی از پاساژهای فعال در بلک فرایدی ترکیه است که می‌توانید اجناس را با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول:

ترکیه، استانبول، بایرام پاشا، خیابان پاشا


مرکز خرید اوتلت اولیویوم استانبول

مرکز خرید اوتلت اولیویوم از آن دسته پاساژهایی است که اجناس در آن به‌صورت حراجی به فروش می‌رسند. با حضور در این

مرکز خرید در روزهای سه‌شنبه می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های باورنکردنی تهیه کنید. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و 130 فروشگاه مختلف برای فروش انواع کالاهای برند و غیر برند است که با مراجعه به آنها می‌توانید اجناس مورد نظرخود را با کمترین هزینه خریداری کنید.

آدرس مرکز خرید اوتلت اولیویوم استانبول:

ترکیه، استانبول، زیتون

بورنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی، پلاک 30 مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

دیگر مرکز خرید ارزان‌قیمت استانبول، مرکز خرید بی اوغلو ایش است که می‌توانید بعد از گشت و گذار در محله تکسیم سری به آن بزنید و اجناس مورد نیاز خود را با کمترین هزینه خریداری کنید.  مرکز خرید بی اوغلو ایش یکی از مراکز خریدی است که اجناس از آن خریداری و وارد ایران می‌شوند تا در فروشگاه‌های ایران با قیمت بیشتری به فروش برسند. به‌این‌ترتیب اگر قصد خرید کالا با قیمتی مناسب را دارید، مراجعه به این مرکز خرید را از دست ندهید.

آدرس مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول:

استانبول، وسط خیابان استقلال

 

جمع بندی:

همان‌طور که مطالعه کردید، ترکیه دارای مراکز خرید بسیاری است که با مراجعه به آنها می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. امروزه اکثر افراد به دنبال سپری‌کردن سفری کم‌هزینه هستند به‌این‌ترتیب سعی می‌کنند تا از انجام کارهای پرهزینه بپرهیزند.

یکی از اموری که ممکن است سبب پر هزینه شدن سفر شما شود، خرید از مراکز لوکس و گران‌قیمت است که با معرفی 3 مرکز خرید ارزان‌قیمت در استانبول، به رفع این مشکل شما کمک کردیم.

مورد بعدی که می‌تواند کم‌هزینه کردن سفر شما کمک کند، اجاره خودرو در استانبول است. به این صورت که با مراجعه به وب‌سایت سعادت رنت، ماشین مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و با ارسال مدارک خواسته شده، خودرو را به‌صورت آنلاین و خیلی راحت رزرو می‌کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد