hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان در مصلی بزرگ گرگان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در جلسه ای با حضور اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان گفت: اگر امروز ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برند و زمینه توسعه میهن اسلامی‌مان فراهم است حاصل جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزهاست و هر روز اهمیت ایثار و شهادت‌طلبی این شهدا بیش از پیش مشخص می‌شود.

وی افزود: شهدا با حضور خود در عرصه های مختلف چه جنگ تحمیلی، چه دفاع از میهن و چه شهدای مدافع حرم به ما درس ایثار، ولایتمداری، ولایتپذیری و از خود گذشتگی دادند و ادامه دادن راه این بزرگ مردان امری ضروری است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ستون های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند، بیان کرد:این دلیر مردان با دفاع همه جانبه تهدیدات را از منطقه دور کردند و با نقش آفرینی در جبهه مقاومت، در برابر اهداف شوم دشمنان در منطقه ایستادگی و توطئه های آنها را خنثی کردند.

سومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با همت ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ وحدت شهرستان گرگان برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین عالی» و مداحی «حاج ابوذر روحی» همراه خواهد بود که حمیدرضا راوش نیز اجرای این برنامه محوری را برعهده خواهد داشت

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد