hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > از تشکیل میزگردهای رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی تا اجرای برنامه های خلاق و تحول آفرین میدانی

محمدرعیت در نشستی با همکارانش در معاونت فرهنگی تاکید داشت؛

از تشکیل میزگردهای رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی تا اجرای برنامه های خلاق و تحول آفرین میدانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نشستی صمیمی با همکارانش در معاونت فرهنگی و رسانه ای به گفتگو و تبادل نظر نشست و اهداف و اولیت های پیش رو را تشریح نمود.

به منظور تبادل نظر و گزارش دهی و نیز تبیین افق ها و انتظارها، در فضایی صمیمی محمدرعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ظهر امروز با همکارانش در معاونت فرهنگی و رسانه ای دیدار و گفت و گو نمود.

در ابتدای نشست معاون فرهنگی و رسانه ای این دستگاه اجرایی، ضمن ادای احترام به روح همکار فقیدش(محبوبه طاری دشتی) و قدردانی از همکارانش و نیز ارائه گزارشی از فعالیت های شاخص، گفت: درحوزه فرهنگی در کنار همکارانم همواره کوشیده ایم با صرفه جویی منابع، هم افزایی با سایر دستگاه ها و دغدغه مندی و با اتکا به پتانسیل موجود و بهره مندی از رهنمون های مدیریت و پیشنهادهای جامعه هدف، فعالیت های توسعه بخشی را اجرا نماییم.

جواد قربانی همچنین اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع و توجه به سیاست های ابلاغی وزارتی و نیز مسائل استان را در اولویت فعالیت های حوزه معاونتش اعلام نمود.

سپس رییس گروه فرهنگی و رسانه ای و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و رسانه ای ضمن گزارش دهی درباره مواردی چون  نیازهای سخت افزاری، نحوه گزارش گیری، وجود موسسات غیرفعال، استمرار جلسات درون سازمانی، کارگروه بررسی کتب و مسائل مرتبط با حوزه کتاب، تداوم آموزش در حوزه رسانه و  چاپ و نشر مسائلی را مطرح و به گفت و گو نشستند.

در بخش پایانی نشست مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، بر ضرورت توجه به رویدادهای تقویمی و ارتباط مستمر با جامعه هدف تاکید نمود و افزود: ضمن توجه به این مهم، پیوست رسانه ای و نیز گزارش دهی کامل و به موقع نیز شایسته است مورد توجه قرار بگیرد.

محمد رعیت همچنین بر ضرورت توجه به اجرای برنامه های میدانی خلاقانه اشاره نمود و ادامه داد: دیدار و بهره مندی از ظرفیت فکری نخبگان و صاحب نظران، نظم بخشی به فعالیت ها، ارائه گزارش ماهیانه و فصلی،تمرکز و دقت نظر در حوزه کارشناسی و توجه به اولویت ها و سیاست های ابلاغی و مسائل استان نیز ضروری است بدان توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه کارِکارشناسی نباشد سازمان هویت خود را پیدا نمی‌کند، افزود: در برخی حوزه ها انفعال داریم و ضرورت دارد تعامل بین بخشی در دستگاه افزایش پیدا کند.

محمد رعیت بر ضرورت انتشار کتاب نقش آفرینی اصحاب فرهنگ  وهنر در دفاع مقدس تاکید نمود و گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و نیز مسائل استان ضرورت دارد موارد قانونی و مسائل مرتبط با انتخابات برای چاپخانه ها به خوبی تشریح شود.

وی همچنین تشکیل میزگردهای رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی و توجه به سرآمدان و تشویق کودکان و نوجوانان مستعد و اجرای برنامه های تحول آفرین را ضروری برشمرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد