hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اولویت و تاکید ما حمایت از کانون های آگهی و تبلیغاتی بومی استان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اولویت و تاکید ما حمایت از کانون های آگهی و تبلیغاتی بومی استان است

در دومین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران کانون های آگهی و تبلیغاتی استان در سال جاری ،عنوان شد: اولویت و تاکید ما حمایت از اقتصاد کانون های آگهی و تبلیغاتی بومی است.

دومین نشست صمیمی و هم اندیشی مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه ای و رییس گروه رسانه این دستگاه اجرایی با مدیران کانون های آگهی و تبلیغاتی استان در ظهر امروز برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی، معاون فرهنگی و رسانه ای استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از تصمیم ها و اقدامات حمایتی از حوزه کانون های آگهی و تبلیغاتی است،گفت: در شرایط اقتصادی کنونی ما همواره کوشیده ایم حامی کانون ها باشیم و در ادامه مسیر نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

جواد قربانی سپس ضمن اعلام رضایت از فعالیت کانون های استان، افزود: خوشبختانه مدیران کانون های استان همواره قانون مدار، با انضباط و شریف خدمت رسانی نموده اند و امیدوارم در ادامه راه نیز در کنار هم بتوانیم خادم خوبی برای فرهنگ و جامعه باشیم.

وی در ادامه همچنین نقش کانون های آگهی و تبلیغاتی در توسعه اقتصادی استان، خدمت رسانی بهتر به عموم مردم و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه را پررنگ برشمرد.

سپس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن قدردانی از خدمت رسانی شایسته و همدلی شکل گرفته در میان کانون های استان، گفت: اولویت و تاکید ما حمایت از اقتصاد کانون های بومی است.

محمد رعیت افزود: هم دلی و هم صدایی کانون ها بی شک نتایج خوبی را برای اقتصاد و رونق کارشان در پی خواهد داشت و امیدوارم فعالان این حوزه در کنار میدان رقابت اقتصادی، همواره نگاه تشکلی و رفاقت را در بین خودشان تقویت کنند.

وی ادامه داد: نقش کانون ها در پاسداشت زبان و ادب فارسی و نیز بازنمایی و تبلیغ ظرفیت های فرهنگی هنری و اقتصادی و ... چشم گیر است و امیدوارم با تشکیل صنف و دغدغه مندی گروهی بتوانیم کمک شایانی به کانون های فعال بومی استان نماییم.

یادآوری می شود، در این نشست مدیران کانون های آگهی و  تبلیغاتی در خصوص مسائلی چون ضرورت توجه بیشتر به کانون های فعال و رصد فعالیت های تبلیغاتی در دیگر شهرستان های استان،تشکیل انجمن صنفی، بیمه و حسابرسی و تسهیلات و مواردی از این دست مسائلی را مطرح نمودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد