درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 221601 | 29 خرداد 1402 ساعت 12:34

امیری: برای هدف‌مان می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار برابر ازبکستان می‌تواند تیم ملی را یک گام به هدف نهایی نزدیک‌تر کند.
امیری: برای هدف‌مان می‌جنگیم


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که یک بار دیگر برابر ازبکستان به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا قرار می‌گیریم. دیدارهای ما برابر این تیم همیشه نزدیک به هم بوده است. اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می جنگیم و آن یک قدم نزدیک شدن به رقابتهای جام ملتهای آسیاست.امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و هواداران لذت ببرند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره شناختش از بازیکنان فوتبال ازبکستان پرسید اظهار کرد: بار هفتم یا هشتم است که به ازبکستان سفر می‌کنم و همیشه با بازیکنان با کیفیتی از این تیم روبه‌رو شدیم. در چند سال گذشته ارتباط زیادی با بازیکنان ازبکستان نداشته‌ام اما با احترام به همه بازیکنان فوتبال این کشور معتقدم شاهمرادف و ماشاریکوف بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند.

۲۵۱۲۵۱

منبع: khabaronline-1779484



عکس خوانده نمی‌شود