hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جذب ۱۳۰۰ نفر در آموزش و پرورش گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

جذب ۱۳۰۰ نفر در آموزش و پرورش گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به افزایش سهمیه جذب نیرو در آموزش و پرورش استان گفت: امسال نزدیک به یک هزار و سیصد نفر جذب آموزش و پرورش گلستان می‌شوند.

رضا نظری با اشاره به اینکه سهمیه جذب نیروهای جدید در سال‌های گذشته ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر بوده اما این سهمیه امسال به یک هزار و ۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است، افزود: این جذب در دو مرحله از طریق آزمون‌های آموزگاری و دبیری انجام می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دفترچه آزمون دبیری از ۲۷ خرداد ماه در سامانه بارگذاری شده است، افزود: داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی مطابق با رشته‌های مورد نیاز اعلام شده توسط آموزش و پرورش است، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: ثبت نام آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در وزارت آموزش و پرورش اکنون در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درحال انجام است و تا پایان خرداد ادامه دارد.

نظری با بیان اینکه تمام  مراحل ثبت نام، تاریخ آزمون و اعلام نتایج آزمون دبیری در سامانه آورده شده است، بیان کرد: این آزمون نیز مشابه آزمون آموزگاری است و تعداد ۵۰۰ نفر از طریق آزمون دبیری جذب و برای مصاحبه معرفی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی تا پنج تیرماه ادامه داد: تا کنون بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان برای دریافت کتاب ثبت نام کرده‌اند که لازم است افراد باقی مانده نیز در اسرع وقت اقدام کنند.ایسنا

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد