hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بهنام صدیقی با کارگاه «تجربه شهر در عکاسی مستند» به قم می‌آید

بهنام صدیقی با کارگاه «تجربه شهر در عکاسی مستند» به قم می‌آید

کارگاه عکاسی «تجربه شهر در عکاسی مستند» با حضور بهنام صدیقی عکاس مستند و مدرس عکاسی روز سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 در قم با همکاری شهرداری قم برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،صدیقی در این کارگاه به جواب سوال‌هایی درباره عکاسی مستند شهری می‌پردازاد. سوالاتی از قبیل؛ آیا مواجهه‌ی عکاس مستند با شهر به شکل مستقیم و بدون واسطه میسر است؟ آیا وقتی در شهر قدم می‌زنیم، هم‌زمان آن را تجربه نیز می‌کنیم؟ این تجربه چگونه تجربه‌ای‌ست؟ اساسا چه چیزهایی میان عکاس مستند و تجربه‌ی شهر فاصله می‌اندازد؟ عکاس مستند چگونه می‌تواند بر نیروهای تاثیرگذار بر روند تجربه‌ی شهر آگاه شود و از آن به عنوان زمینه‌ای پیش برنده در کار خود بهره برد؟
در این کارگاه به ضرورت باز تعریف تجربه‌های شخصی در شهر و نسبت آن با رسانه‌ی عکاسی و بازنمایی عکاسانه پرداخته ‌می‌شود و در ادامه با بررسی نمونه ‌آثار بهنام صدیقی، گفتگو پیرامون موضوع کارگاه شکل می‌گیرد.
بهنام صدیقی دانش‌آموخته کارشناسی عکاسی در سال 1387 از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. از صدیقی دو کتاب با عنوان‌های «اکباتان، غرب تهران» (1388-  نشر ماه ریز-تهران) و «یادآوری» (1393- نشر موتوبوکز-لندن) منتشر شده است.
او تا کنون نمایشگاه‌های متعددی از جمله «تعطیلات» در گالری راه ابریشم تهران (1392) و «یادآوری» در گالری ShowRoom لندن (1393) برگزار کرده‌است.
صدیقی از سال 1388 به تدریس عکاسی در دانشگاه‌ها و موسسه‌های فرهنگی-هنری پرداخته و هم اکنون به عنوان مدرس مدعو با پردیس هنرهای زیبا-دانشگاه تهران و مدرسه عکاسی و سینمایی «رای نو» همکاری می‌کند.
کارگاه عکاسی «تجربه شهر در عکاسی مستند» از جمله سلسله کارگاه‌های فراخوان عکس «قم شهر من» است که توسط حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد