hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خانه مطبوعات به تشکیل منظم و مستمر مجمع عمومی اهتمام نشان دهد

در نشست صمیمی با جمعی از اهالی رسانه گلستان عنوان شد؛

خانه مطبوعات به تشکیل منظم و مستمر مجمع عمومی اهتمام نشان دهد

نشست صمیمی ویژه فصل بهار حوزه رسانه گلستان با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مدیران مسئول و نمایندگان خبرگزاری ها و نیز جمعی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با هدف دریافت پیشنهادها برای بهبود و ارتقاء وضعیت رسانه در استان و ارائه نظرات در خصوص مراسم روزخبرنگار و نیز ضرورت توجه جامعه رسانه ای استان به مسائل استان و همچنین انتخابات پیش رو، جواد قربانی معاون فرهنگی و رسانه ای و ایرج رمضانی رییس گروه رسانه این دستگاه اجرایی،پیش از ظهر امروز در فضایی صمیمی با جمعی از مدیران مسئول و نمایندگان خبرگزاری ها و نیز جمعی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات به گفت وگو و تبادل نظر نشست.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن قدردانی از اهالی رسانه استان که برای بهبود و توسعه استان همواره پیش قدم بوده اند، گفت: با تاکید مدیرکل محترم این دستگاه اجرایی به دنبال آن هستیم در کنار دیدارهای موردی و گفت و گو مستمر با جامعه رسانه ای استان، به صورت فصلی هم نشست هایی را با این جامعه فعال و ساعی برگزار کنیم تا در پی بارش افکار و ایده ها و پیشنهادهای ارائه شده بتوانیم به نتایج راهبردی و سازنده ای برای افق های پیش رو استان برسیم.

جواد قربانی ضمن اشاره به فرازی از سخنان امام علی(ع) ، گفت:  در گام نخست پیش هر چیز خودمان باید شان و جایگاه خودمان را به عنوان رسانه حفظ کنیم و هرگاه به این مهم با نگاه صنفی رسیدیم، آن گاه می توانیم از دیگران انتظار توجه و احترام و ... داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه رسانه باید به جای شخصی نگری،به صنفی نگری رسیده تا بتواند به مطالبات عمدتا به حق و بجای خود برسد، افزود: جامعه رسانه ما بارها ثابت نموده اند که دغدغه مردم دارند و ما به این مهم آگاه هستیم اما انتظار می رود مدیران استان هم این مطالبه گری اهالی رسانه را به فال نیک گرفته و پاسخ گو باشند.

جواد قربانی همچنین از زحمات خانه مطبوعات قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود خانه مطبوعات به تشکیل منظم و مستمر مجمع عمومی اهتمام بیشتری نشان دهد.

وی سپس ضمن اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت توجه جامعه رسانه به این رویداد مهم و نیز جشن روز خبرنگار و ضرورت ساماندهی وضعیت خبرنگاران با همکاری مدیران نشریات و خانه مطبوعات، افزود: در خدمت‌رسانی به جامعه هدف خط‌کشی نداریم.

گفتنی است در این جلسه مدیرخانه مطبوعات و نیز حاضران در خصوص مسائلی چون زمان و مکان ونحوه برگزاری روز خبرنگار، مطالبات رسانه ها از ادارات دولتی،ساماندهی وضعیت خبرنگاران، پیگری خانه مطبوعات برای وضعیت معیشتی و حقوقی خبرنگاران ، ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل مدیران استان،بیمه خبرنگاران و  اشتغال و وام های حمایتی مواردی را مطرح نمودند که مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد