hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مانور ايمني و آتش نشاني در شهرك صنعتي گرگان 2 برگزار شد

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان

مانور ايمني و آتش نشاني در شهرك صنعتي گرگان 2 برگزار شد

رضا شهمرادي مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان هدف از اجرای این مانورها را سنجش توانایی آتش نشانان و تعیین میزان آمادگی تجهیزات آتش نشانی و ایمنی در عملیات اطفاء حریق و نجات دانست  و اظهار داشت : اجرای هرچه بیشتر این مانورها در بالا بردن ضریب اطمینان از صحت اجرای عملیات نجات و اطفاء حریق بسیار موثرمی باشد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان با تاكيد بر اينكه موضوع سلامت كارگران و ايمني واحدهاي توليدي و شهرك ها و نواحي صنعتي بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: ارتقا سطح ايمني از رويكردهاي جدي شركت شهركهاي صنعتي گلستان است. 
رضا شهمرادي با اشاره به ضرورت تقويت حوزه ايمني وآتش نشاني در شهرك ها و نواحي صنعتي، گفت: بايد در زمينه تقويت بخش ايمني واحدهاي توليدي و صنعتي حساسيت بيشتري داشته باشيم و با برگزاري اين گونه مانورها نيروهاي عملياتي خود را بسنجيم.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان در ادامه افزود: پایش و ارزیابی مرتب از عوامل پرمخاطره و حادثه ساز در شهرکها و نواحی صنعتی، اجراي ممیزي ایمنی واحدهای توليدي و برگزاری مانورهاي آموزشی، از وظایف مهم واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی است.
در خاتمه شهمرادي افزود: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 7 خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل در 7 شهرک صنعتی استان ازجمله آق قلا، بندرگز، مينودشت ، علي آباد، گنبد،  گرگان 2(حيدرآباد) و كردكوي مستقر شده است .و اين تجهيزات آماده ارائه خدمات در مواقع ضروری، به سرمایه‌گذاران در شهركها و نواحي صنعتي استان است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد