hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > 2 پاسگاه مرزی استان دربرنامه گازرسانی قرار گرفت

رئیس اجرای طرح های شرکت گاز گلستان:                                                                                                                                      

2 پاسگاه مرزی استان دربرنامه گازرسانی قرار گرفت

رئیس اجرای طرح های  شرکت گاز استان گلستان با بیان خبر فوق گفت: در راستای تداوم نهضت گازرسانی بویژه نوار مرزی استان  تعداد 2  پاسگاه مرزی این استان  در برنامه گازرسانی قرار گرفته و در مرحله طراحی و اخذ مجوزها مربوطه  قرار گرفت.

«سیدرسول ربوسه» ، اظهار کرد: در حال حاضر پاسگاه های مرزی خواجه نفس شهرستان گمیشان و دادلی غزنین شهرستان مراوه تپه  جمعاً به طول تقریبی  8 هزار و 600 متر  پیمانکار اجرایی آن انتخاب شده و طراحی نقشه های آن به همراه لیست مصالح  تهیه شده و پس از اخذ مجوزهای حفاری ، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی اظهارداشت:این شرکت به‌منظور رفاه و آسایش مرزبانان غیور و جان بر کف و حافظان امنیت کشور ، گازرسانی به پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی را در اولویت داشته و درکنار امنیت و پایداری که اکنون برای مرزهای ایران اسلامی متصور است، رفاه و آسایش و آبادانی نیز به این عزیزان هدیه می کند.

رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: این شرکت در کنار گازرسانی به روستاهای مرزی استان که جزو مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند، کار گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی همجوار را نیز در اولویت قرار داده که در همین رابطه تاکنون 8  پاسگاه در نقطه صفرمرزی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد