hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جشنواره گوهرشاد تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

اهمیت تولیدات هنری و رسانه‌ای در خصوص حفظ هویت پوشش اصیل ایرانی اسلامی

جشنواره گوهرشاد تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

 مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

سمیه امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: اهمیت تولیدات هنری و رسانه‌ای در خصوص حفظ هویت پوشش اصیل ایرانی اسلامی یکی از مسائل مهم جشنواره گوهرشاد است.

وی افزود: این جشنواره با هدف به میدان آوردن کنشگران و فعالان، به کارگیری ایده‌های خلاقانه و فراخوان تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبلیغ و ترویج پوشش اصیل ایرانی اسلامی و بسترسازی برای پیشرانی نیروهای مردمی در چند بخش برگزار می‌شود.

امیری ادامه داد: محورهای اجرایی جشنواره شامل ایده‌های خلاقانه عرصه حجاب و عفاف در قالب طرح، مقاله، پژوهش و تولیدات هنری و رسانه‌ای که عموم مردم می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی، داستان نویسی، طراحی، گرافیک، موشن گرافیک، و انیمیشن، پادکست، ساخت کلیپ، اجرای تئاتر در حوزه‌های مرتبط با عفاف و حجاب ارسال کنند.

وی گفت: سلسله نشست‌های تبیینی با محوریت تبیین جایگاه زن در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب در حوزه خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نقش حجاب در تحکیم بنیان خانواده، تولید حرف خوب با محوریت تجربه موفق نهی از منکر لسانی در زمینه حجاب، محدودیت‌های قوانین پوشش در غرب، روایت فرهنگ پوشش اقوام ایرانی، ابعاد انحطاط فرهنگی زن غربی از دیگر محورهای این جشنواره هست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد