درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 220928 | 25 خرداد 1402 ساعت 20:09

ویسی در آبادان ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در جمع آبادانی‌ها ماندنی شد.
ویسی در آبادان ماندنی شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، عبدالله ویسی پس از توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان هدایت طلایی پوشان در لیگ آتی را بر عهده گرفت.

او پس از مذاکراتی که با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان داشت به توافق نهایی برای هدایت طلایی پوشان در لیگ آتی رسید.

258258

منبع: khabaronline-1778161



عکس خوانده نمی‌شود