hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مهلت ثبت نام در فرایند انتخاب واحد نمونه استاندارد تمدید شد

مدیرکل استاندارد گلستان

مهلت ثبت نام در فرایند انتخاب واحد نمونه استاندارد تمدید شد

مدیرکل استاندارد گلستان با توجه استقبال واحد های تولیدی استان، از تمدید مهلت ثبت نام در فرایند انتخاب واحد نمونه استاندارد تا تاریخ 10 تیرماه 1402 خبر داد.
سید مهدی حسینی گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در اجرای دستورالعمل انتخاب واحد نمونه به شماره مدرک 130/236/د؛ طبق ضوابط و مقررات تعیین شده، هر سال از بین واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، واحدهای تولیدی برتر را انتخاب و در روز جهانی استاندارد از آنها تقدیر می کند.
دیرکل استاندارد گلستان در ادامه گفت: برهمین اساس، واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد می توانند تا تاریخ 10 تیر 1402 از طریق کارتابل خود در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، در فرایند انتخاب واحد نمونه شرکت نمایند.
به گفته حسینی حداقل 2 دوره متوالی نتیجه آزمون و 2 دوره بازرسی فنی برای تمامی فرآورده ها، برطرف کردن عدم انطباق های اعلام شده به واحد تولیدی در بازرسی های فنی توسط واحد تولیدی با تایید اداره کل استان، استقرار ضوابط و مقررات فرایندها و سامانه های انرژی بر صنعتی صنایع مشمول مقررات اجرای اجباری استانداردهای معیار مصرف انرژی در فرایندهای انرژی بر و غیره از دیگر ضوابط و شرایط لازم جهت ورود واحدهای تولیدی به فرایند انتخاب واحد نمونه می باشد.
وی در انتها گفت: استقرار و فعال بودن سامانه صدای مشتری،  داشتن گواهی سازگاری با محیط و استفاده از انرژی های تجدید پذیر، داشتن پروانه خدمت پس از فروش، دارا بودن پروانه ارگانیک و حد مجاز آلاینده های کشاورزی از سازمان برای واحدهای مشمول، دارا بودن گواهی دانش نماد و دانش بنیان بودن واحد تولیدی، استقرار سیستم تحقیق و توسعه از دیگر عوامل ارزیابی در سال 1402 برای واحدهای نمونه است.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد