hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تابستان فرصت ویژه ای برای اجرای برنامه های قرآنی در گلستان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تابستان فرصت ویژه ای برای اجرای برنامه های قرآنی در گلستان است

حجت الاسلام گرزین گفت: با وجود مخاطبان نوجوان و دانش آموز در گلستان، تابستان یک فرصت ویژه ای برای اجرای برنامه های قرآنی است.

 حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست صمیمی اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همه حیات و نجات ما در قرآن است و قرآن کریم نقش موثری در زندگی ما مسلمانان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به جنگ شناختی و تبلیغاتی و محاصره تبلیغاتی دشمنان، افزود: از سال گذشته دشمن نیات شوم خود را بر نوجوانان جامعه تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه ما می توانیم با محوریت قرآن کریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، گفت: اداره قرآنی آموزش و پرورش در دوره جدید، تحول خوبی پیدا کرده و عناصر با انگیزه و فعال میدانی و انقلابی به میدان آمده اند و شرایط همکاری تنگاتنگ تر و موثرتر شده است.

 حجت الاسلام گرزین ادامه داد: هدف هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گلستان بلند مدت است و به دلیل چگونگی استفاده از ظرفیت قرآن با محوریت بیشتر بانوان استان تشکیل شده است.

وی اظهارداشت: با وجود مخاطبان نوجوان و دانش آموز در استان، تابستان یک فرصت ویژه ای برای اجرای برنامه های قرآنی است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن برای تابستان امسال هم برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است، گفت: اگر بتوانیم از طرفیت قرآن و بانوان قرآنی استفاده کنیم و دستگاه ها درگیر شوند، برنامه ویژه ای در تابستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: تمام جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی استان و آموزش و پرورش و مجموعه های دیگر، برنامه ریزی ویژه برای تابستان با تمرکز بر دانش آموزان است. 

حجت الاسلام گرزین گفت: در برگزاری برنامه ها سعی می شود تا با کمترین هزینه، شمولیت و گستردگی بیشتری داشته باشد و از تعداد قابل توجه دانش آموزان استان درگیر قرآن، معارف قرآنی و مسابقات استفاده شود.

وی حضور مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست را نویدبخش و موثر در همکاری های مشترک قرآنی در درازمدت برای بانوان، نوجوانان، دانش آموزان و عموم جامعه بیان کرد و افزود: ما از ظرفیت مربیان آموزش و پرورش و استعدادهای ویژه قرآنی آموزش و پرورش بهره مند خواهیم شد.منبع شبستان

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد