hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پرداخت بیش از 315 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان

پرداخت بیش از 315 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 315 میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

محمدجواد ساوری گفت: از ابتدای سال1401 تاکنون به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ 315 میلیارد و 480 میلیون ریال تسهیلات به 648 طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ 117 میلیارد و 440 میلیون ریال برای 514 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد.
او اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و با بازپرداخت 5 ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند.
ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ 194 میلیارد و 80 میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به 134 طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد