hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی اکنون در موضع انفعال قرار دارد

رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی اکنون در موضع انفعال قرار دارد

فارس نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: دشمن صهیونیستی امروز در موضع انفعال و عکس‌العمل است و این شرایط نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین مسیر را به درستی شناخته‌اند و با تدبیر در این مسیر پیش می‌روند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، ضمن تبریک پیروزی جهاد اسلامی در نبرد اخیر غزه، شرایط امروز رژیم صهیونیستی را در مقایسه با هفتاد سال قبل بسیار متفاوت دانستند و تاکید کردند: دشمن صهیونیستی امروز در موضع انفعال و عکس‌العمل است و این شرایط نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین مسیر را به درستی شناخته‌اند و با تدبیر در این مسیر پیش می‌روند.

  • رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در اهداف و کارهای بزرگ تا زمانی که خطر به جان خریده نشود، دستیابی به اهداف امکان پذیر نخواهد بود، گفتند: امروز به لطف خداوند قدرت و اعتبار گروه‌های مقاومت فلسطینی و جهاد اسلامی روز افزون شده و شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ ۵ روزه مؤید همین موضوع است.

  • حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر غزه امتحان خوبی داد و اکنون شرایط برای رژیم صهیونیستی نسبت به هفتاد سال قبل تغییر کرده و سران صهیونیستی حق دارند که نگران ندیدن هشتاد سالگی این رژیم باشند.

  • ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.

  • رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.

  • در این دیدار «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی از مردم فلسطین و مبارزات آنها، گزارشی از تحولات اخیر فلسطین اشغالی به‌ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۵ روزه غزه و شرایط کرانه باختری و دست برتر گروه‌های مقاومت در این منطقه، بیان کرد و گفت: جهاد اسلامی از جنگ غزه سربلند خارج شد و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف باشیم.

۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1777785

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد