hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > خبرنگاران مغرض خوانده شده و مورد اهانت قرار گرفتند

در پی مطالبه گری در خصوص وضعیت عکس های شهدا در سطح شهر شیراز؛

خبرنگاران مغرض خوانده شده و مورد اهانت قرار گرفتند

در پی برخورد نامناسب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به مطالبه گری اصحاب رسانه و استفاده از لحن دستوری و اینکه او اجازه می دهد چه کسی در جلسه صحبت کند، اصحاب رسانه ناچار به ترک جلسه شدند.

نشست خبری حمید کشتکار، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز که صبح 24 خرداد برگزار شد، با برخورد نامناسب وی با اصحاب رسانه در پی بود و منجر شد بسیاری از خبرنگاران و حاضران در جلسه این نشست را ترک کنند.

محوریت این نشست تعویض پوستر شهدا در سطح شهر شیراز بود که در پی کوتاهی این سازمان در وضعیتی بسیار نامناسب رها شده بود و رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در پاسخ به مطالبه گری خبرنگاران در خصوص تعویض بنر شهدا ضمن یک برخورد نامناسب گفت: من تعیین می کنم چه کسی می تواند در جلسه صحبت کند.

وی این واکنش را در پی انتقاد خود به یکی از رسانه ها نشان داد که پیش از آن از درج تصاویری از بنر و تصاویر مخدوش شده شهدا در این رسانه چاپ شده بود نشان داد و اجازه صحبت به خبرنگاران را نداد و گفت اینکه چه کسی اجازه صحبت در جلسه را داشته باشد با من است! در ادامه بار دیگر کشتکار در پاسخ به انتقاد خبرنگاران به این نوع رفتار یک مدیر در جلسه با اصحاب رسانه، مجددا واکنش تندی نشان داد که منجر شد شماری از اصحاب رسانه جلسه را ترک کنند.

 به نظر می رسد این نوع رفتار آن هم در نشست خبری که با هدف پرسش و پاسخ و جهاد تبیین صورت می گیرد، توجیهی نداشته باشد زیرا اصل و بنیان رسانه مطالبه گری است و مقابله با مطالبه گری رسانه نشان می دهد که یک مدیر تا چه اندازه غیررسانه ای و بیگانه با ذات رسانه می تواند باشد.

بعد از ترک جلسه توسط خبرنگاران و عکاسان خبری مدیر کل روابط عمومی شهرداری شیراز، تلفنی از خبرنگاران دلجویی و از رفتار این مدیر شهرداری عذرخواهی کرد.

 


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد