hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تامین زمین برای احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی در گلستان

در حاشیه شورای عالی مسکن و شورای مسکن گلستان

تامین زمین برای احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون برای احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان تامین زمین صورت گرفته است.

مهدی ملک در حاشیه شورای عالی مسکن و شورای مسکن گلستان گفت: ایجاد کارگروه تنظیم بازار اجاره بها و قیمت مسکن برای کنترل اجاره بها و بازار مسکن تسریع شده و این اقدام مانع از افزایش قیمت‌های بی رویه در بازار اجاره بها و مسکن می‌شود.


او افزود: در حال حاضر چهار هزار واحد مسکونی در دست احداث است و سه هزار واحد دیگر نیز در سفر رییس جمهور آغاز به کار خواهد شد که این امر موجب افزایش عرضه مسکن و کاهش سوداگری در بازار مسکن می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همراهی دستگاه‌های خدمت رسان نظیر آب، برق، گاز و بانک‌های استان در ارائه به موقع تسهیلات بانکی زمینه سرعت بخشی به  طرح های حوزه نهضت ملی مسکن را افزایش می‌دهد.

ملک همچنین افزود: تاکنون برای احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان گلستان تامین زمین صورت گرفته و بیش از ۱۱۰ هکتار به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرا در شهر‌های مختلف واگذار شده است.

او در خصوص رتبه گلستان در حوزه بازآفرینی شهری کفت: چنانچه شهرداری‌ها جهت ارائه اطلاعات در سامانه همکاری لازم را داشته باشند رتبه استان در حوزه بافت فرسوده بیش از پیش ارتقا می‌یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد