hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مسجد محوری بودن فعالیت های فرهنگی/ حوزه فرهنگ و هنر انسان ساز و توسعه بخش است

در دیدار محمد رعیت با فرماندار گرگان عنوان شد؛

مسجد محوری بودن فعالیت های فرهنگی/ حوزه فرهنگ و هنر انسان ساز و توسعه بخش است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به منظور تبریک فصل نو خدمت و گفت وگو درباره مسائل فرهنگی، به دیدار فرماندار شهرستان گرگان رفت.

به منظور تبریک فصل نو خدمت و گفت و گو درباره مسائل فرهنگی و هنری، محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی جواد قربانی، معاون فرهنگی این دستگاه اجرایی و هیات همراه به دیدار اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دیدار با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه هرسرزمینی هست و مقام معظم رهبری و بزرگان ما همواره توجه به آن را تاکید نموده اند، گفت: آنچه در این حوزه مهم است آن بوده که آثار کار فرهنگی باید در جامعه مشهود و ملموس باشد.

وی افزود: در نتیجه همدلی و هم افزایی دستگاه هایی که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند در کنار دیگران نهادها و ارگان ها، ضروری بوده تا بتوانیم به این مهم برسیم.

محمد رعیت شکل گیری قرارگاه فرهنگی در شهرستان گرگان را کاری پسندیده برشمرد و ادامه داد: ظرفیت شهرستان گرگان و استان گلستان در حوزه فرهنگ و هنر بسیار بالا بوده و نباید این ظرفیت انسان ساز و توسعه بخش نادیده گرفته شود.

فرماندار گرگان نیز با تایید موارد مطروحه، امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی سالم را مهم و ضروری قلمداد نمود.

اسماعیل نادری، با تاکید بر مسجد محوری بودن فعالیت های فرهنگی، هم افزایی دستگاه ها و کار برای مردم را به خصوص در حوزه های اولویت دار و مورد توجه مردم را مهم دانست.

یادآوری می‌شود، در پایان این دیدار  از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به رسم ادب و یادگار هدیه ای فرهنگی تقدیم فرماندار گرگان نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد