درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 220202 | 23 خرداد 1402 ساعت 00:30

کار آنچلوتی به دادگاه کشیده شد

آنچلوتی که 18 ماه سرمربی اورتون بود از این باشگاه شکایت کرده است.
کار آنچلوتی به دادگاه کشیده شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش گاردین؛ کارلو آنچلوتی از اورتون در دادگاه عالی لندن شکایت کرده است. ادعای آنچلوتی روز جمعه به دادگاه تحویل داده شد و مطابق چیزی که سیستم قضایی انگلیس عنوان کرده شکایت سرمربی ایتالیایی مربوط به قراردادهای تبلیغاتی و توافق‌نامه‌هایی است که اورتون با او به امضا رسانده است. جزئیات دیگری از شکایت آنچلوتی منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد ادعای آنچلوتی باعث افزایش فشار روی فرهاد مشیری خواهد شد. اورتون همین حالا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و پروژه ساخت ورزشگاه آن‌ها نیز معلق مانده است. تافی‌ها که در فصل گذشته در هفته پایانی از سقوط به چمپیونشیپ نجات پیدا کردند، برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات مجبور به فروش برخی از بازیکنان خود خواهند بود. باشگاه انگلیسی به سوال گاردین در مورد شکایت آنچلوتی پاسخ نداد و تیم حقوقی سرمربی رئال مادرید نیز ترجیح دادند نظری ندهند.


257 251

منبع: khabaronline-1777035



عکس خوانده نمی‌شود