hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کشف بیش از 20 تن کود شیمیایی احتکار شده در آق قلا 

پلیس گلستان:

کشف بیش از 20 تن کود شیمیایی احتکار شده در آق قلا 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید مارزلو" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تشدید مبارزه با احتکار کالا و در پي کسب خبری مبنی بر احتکار کود شیمیایی توسط افرادی سودجو در یک انباری درسطح بخش وشمگیر شهرستان آق قلا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا ماموران انتظامی آق قلا با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان و با همراهی کارشناسان اداره صمت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران طی هماهنگی قضایی از انبار مورد نظر بازدید و مقدار 20 تن و750 کیلوگرم کود شیمیایی مشاهده که لیست کودهای انبار شده به سازمان صمت اعلام نشده است و با بررسی به عمل آمده مشخص شد فاقد ثبت درسامانه جامع تجارت (انبارها) می باشد که بلافاصله انبار مذکور با هماهنگی قضایی پلمپ گردید.
سرهنگ ماررزلو عنوان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کودهای مکشوفه یک میلیارد و37 میلیون ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی آق قلا با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس بصورت قاطع و با تمام توان با قاچاقچیان، احتکارکنندگان و مخلان اقتصادی برخورد خواهد کرد و به شهروندان توصیه کرد هر گونه موارد مشکوکی را در این رابطه با پلیس 110 در میان بگذارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد