hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جلسه مشترک دادستان آزادشهر با منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان

جلسه مشترک دادستان آزادشهر با منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان

دادستان آزادشهر در جلسه مشترک با سرپرست و کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداه کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، سید علی حسینی اظهار کرد: باید مسئله حفاظت از منابع طبیعی را جدی بگیریم.

دادستان آزادشهر گفت: صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی تنها وظیفه منابع طبیعی نیست و تمامی ادارات در مقابل اراضی تحت مالکیت خویش و حفظ حقوق بیت المال دارای مسئولیت هستند.

وی به روند اجرای طرح کاداستر در شهرستان هم اشاره کرد و افزود: از آنجایی که اجرای کامل این طرح شناسایی اراضی و گامی مهم برای پیشگیری از وقوع زمین‌خواری و مبارزه با زمین‌خواران است، لذا اداره کل بازرسی بر اجرای این قانون در سطح استان تا پایان سال جاری اهتمام داشته و ترتیبی اتخاذ کرده است تا به قید فوریت اطلاعات کلیه ی دستگاه هایی که در زمینه اجرای طرح کاداستر همکاری لازم نداشته اند به همراه موانع و مشکلات اجرای قانون موصوف را از طریق اداره کل ثبت اسناد و املاک احصاء کنند.

وی ادامه داد: منابع طبیعی از سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود و متعلق به همه آحاد ملت است و ما باید از تجاوز افراد خاطی به منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

دادستان آزادشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی برای همکاری با منابع طبیعی آمادگی لازم را دارد و حمایت‌های لازم را هم از نیروهای یگان حفاظت اداره‌ منابع طبیعی خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد