hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > دعوای لفظی مبینا نصیری با مهناز افشار

دعوای لفظی مبینا نصیری با مهناز افشار

مهناز افشار در پی واکنش‌ها به انتقام سخت از آمریکا و جانباختگان بی‌گناه هواپیمای اوکراینی توییتی را خطاب به زینب سلیمانی، دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در صفحه توییترش منتشر کرد که واکنش تندی را از سوی مجری تلویزیونی، مبینا نصیری به دنبال داشت.
واکنش‌های زیادی در فضای مجازی نسبت به انتقام سخت از آمریکا و به دنبال آن اشتباه سپاه در مورد شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی و کشته شدن افراد بی‌گناه از سوی هنرمندان انتشار یافت. پست اینستاگرامی مهناز افشار خطاب به دختر سردار قاسم سلیمانی یکی از این واکنش‌ها بود.

درگیری لفظی مبینا نصیری با مهناز افشار

مبینا نصیری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به پست مهناز افشار واکنش نشان داد و او را مورد انتقاد تندی قرار داد.

درگیری لفظی مبینا نصیری با مهناز افشار

مبینا نصیری:
«در حیرتم از فرد سراسر تضادی که پول سعودی می‌گیرد، حجاب ایرانی بر سر دارد، از وارد کننده شیر خشک‌های فاسد که جان کودکان ایران را گرفت حمایت می‌کند، اما هنوز مدعی دلسوزی برای ایران است تا جایی که به دختری که پدرش شر داعش رو از سر میلیون‌ها انسان از جمله خود خانم افشار کم کرد می‌گه تو در کنار مردم نیستی....! این دختر پدرش رو فدای این مردم کرده بعد کنار مردم نیست؟! در کنار داغداران حادثه هواپیما بودن یعنی در کنار خانواده سلیمانی نبودن؟ شما عاملان تفرقه و جدایی بین مردم هستید. تو اگه واقعا دلت برای مردم می‌سوخت انقدر بر طبل تفرقه پراکنی نمی‌کوبیدی..!.
تقسیم مردم به دو گروه.. یا برای سلیمانی یا برای از دست رفتگان حادثه هواپیما.. یا این یا اون. یا همه یا هیچ.... تو که اینجا نیستی و نشستی داری میلیارد میلیارد پول سعودی می‌گیری مردم و چرا به جون هم میندازی؟! نفرت پراکنی بین مردم پول بیشتری برات میاره؟!»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد