hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > از پاسخگویان برتر سامانه 2021 مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد  

از پاسخگویان برتر سامانه 2021 مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد  

طی جلسه ای از پاسخگویان برتر سامانه ارتباط مردمی 2021 مخابرات منطقه گلستان تقدیر بعمل آمد . 

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان دکتر غلامعلی شهمرادی در جلسه تقدیر از پاسخگویان برتر سامانه 2021 هدف از راه اندازی این سامانه را سرعت بخشیدن به رفع مشکل مخابراتی مردم دانست و افزود : با توجه به اینکه سرقت های مکرر و روزانه ، ارائه خدمات به مردم را دچار مشکل کرده ، علی رغم هزینه های هنگفت  از تمام ظرفیت های موجود جهت ترمیم وایمن سازی شبکه استفاده می نماییم و رفع مشکلات مخابراتی مردم و تامین ارتباطات پایدار برای آنها را اولویت قرار داده ایم .  

 
وی گفت :سرقت های مکرر باعث قطعی شده و درنتیجه باعث کاهش واز دست دادن درآمد می شود اما مخابرات منطقه گلستان از همه ظرفیت ها جهت تعدیل شرایط سخت استفاده می کند تا خدمات مطلوب تری به مشترکین خود ارائه نماید . 
دکترغلامعلی شهمرادی ادامه داد:  سامانه 2021 یک سامانه کشوری است اما شیوه بهره برداری از آن در مخابرات گلستان نوآورانه وابتکاری است زیرا در جمع پاسخگویان این سامانه مدیران ، معاونین و روسا نیز قراردارند . 
وی ضمن تشکر از پاسخگویی مناسب  همکاران در این سامانه رفع مشکلات مردم را فرصت مغتنم برای خدمت گذاری دانست و افزود :  جلب رضایت مردم و گره گشایی از کار آنان وظیفه ما در مخابرات بوده و نباید در این راه که آورده معنوی نیز داشته ، کوتاهی نمائیم. 
مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد:  این سامانه جایگزین سامانه های دیگر نیست بلکه موازی با سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری همچون 2020 ، 20117 و 2000  
ما این امکان را فراهم کردیم که اگر رفع مشکل برای مشترک با تاخیر مواجه شده از طریق تماس با 2021 پیگیری نماید . 
در پایان این جلسه سه پاسخگوی برترمعرفی و از سوی مدیر مخابرات منطقه گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد