hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست صمیمی با خیرین و گروه های جهادی حوزه مدرسه سازی در استان

نشست صمیمی با خیرین و گروه های جهادی حوزه مدرسه سازی در استان

حمید رضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشستی صمیمی با جمعی از خیرین و اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در محل اداره کل نوسازی مدارس گلستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جمع اعضای قرارگاه گروههای جهادی استان گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل این قرارگاه استفاده از تمام ظرفیت‌های درون و برون‌ سازمانی برای رفع محرومیت‌ها در اقسی نقاط محروم کشور می باشد .

خان محمدی در ادامه از تمامی اعضای این قرارگاه خواست که از تمام ظرفیت‌های لازم در این راستا استفاده کنند.

ایشان با بیان این که طرح شهید عجمیان از مهمترین برنامه‌های قرارگاه است، خواستار ترویج فرهنگ سبک زندگی این شهید و الگوگیری از شهید عجمیان شد و افزود: هر چند به دلیل تحریم‌های ظالمانه با برنامه سند تحول فاصله داریم اما با خلوص نیت می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در گلستان را خوب و یک نمونه موفق ارزیابی کرد و گفت: هر چند طبق قانون، دستگاهی متولی اجرای طرح شهید عجمیان نیست، اما با توجه به نامگذاری این طرح با نام این شهید که بصورت داوطلبانه ، ناشناس و گمنام فعالیت می کرد، امیدوارم شاهد خیر و برکات آموزشی بسیاری از جمله پیشگیری از بازماندگان از تحصیل باشیم.

حمیدرضا خان‌محمدی، چالش اصلی گروه‌های جهادی را نبود قوانین لازم دانست و گفت: چالش اصلی مطرح شده در این نشست نبود قوانین لازم و کارا برای واگذاری پروژه‌های مدرسه سازی و نوسازی مدارس به گروه‌های جهادی است که موانع قانونی زیادی در این مسیر وجود دارد؛ قرار شد در یک کارگروه مشترک بین قرارگاه عدالت تربیتی، سازمان نوسازی مدارس و بسیج سازندگی کشور این موضوع مطرح و راهکار و آئین‌نامه‌ای جهت تسهیل ساخت مدارس توسط گروه‌های جهادی ارائه شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد