hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خرید محصول استراتژیك گندم در گلستان از مرز ۴۰۰ هزار تن گذشت

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان:

خرید محصول استراتژیك گندم در گلستان از مرز ۴۰۰ هزار تن گذشت

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان: خرید محصول استراتژیک گندم در گلستان از مرز ۴۰۰ هزار تن گذشت
دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان حضور یافت.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در این برنامه با اشاره به میزان کشت قراردادی در استان افزود: ۱۵۷ هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت قراردادی گندم رفت و استان گلستان توانست رتبه اول را در این حوزه کسب کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: کشت قراردادی می تواند ما را به الگوی کشت ترسیم شده استان برساند و در مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی بسیار کمک کننده باشد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه خرید تضمینی محصول استراتژیک گندم از مرز ۴۰۰ هزار تن گذشت گفت: از همه گندم کاران زحمت کش استان که در گرما و سرما برای تولید بیشتر محصول و تامین امنیت غذایی کشورتلاش می کنند سپاسگزارم.

در این برنامه احمدی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز حضورداشت و از جمله اهداف اجرای کشت قراردادی را افزایش عملکرد در واحد سطح و اصلاح الگوی کشت عنوان کرد.

وی افزود: در سال زراعی گذشته که سال سوم اجرای طرح کشت قراردادی بود ۲۱۰ هزار هکتار از اراضی استان در ۱۴ شهرستان در ذیل برنامه حمایتی اجرای این طرح توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفت.

احمدی تاکید کرد الگوی کشت باید اصلاح شود زیرا هم منافع  اقتصادی و هم افزایش تولید را به دنبال خواهد داشت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد