hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا از آزادی تهران به دورنالاریوواسی ارومیه رسید؟

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا از آزادی تهران به دورنالاریوواسی ارومیه رسید؟

رئیس فدراسیون والیبال صبح فردا یکشنبه /۲۱ خرداد/ برای مذاکره با مقامات استانی آذربایجان‌غربی جهت اعطای میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه وارد این شهر می شود.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بنا به اعلام رسانه‌های محلی و فدراسیون والیبال، با درخواست‌های متعدد و پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار آذربایجان‌غربی و همراهی مسوولان ورزش و والیبال این استان جهت میزبانی از رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از بررسی موضوع و مذاکره با مسوولان کنفدراسیون والیبال آسیا( AVC) صبح فردا یکشنبه ۲۱ خردادماه به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به ارومیه سفر خواهدکرد.

داورزنی در این سفر با استاندار آذربایجان‌غربی و مسوولان ورزش و والیبال این استان جهت بررسی شرایط و امکانات برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ گفتگو خواهد کرد و در صورت نهایی شدن مذاکرات تفاهم‌نامه میزبانی این رقابت‌ها به امضای طرفین خواهد رسید.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ماه به میزبانی ایران با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها پیش از این قرار بود در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که با پیگیری های جدی و مستمر استاندار آذربایجان‌غربی و رایزنی های مدیرکل ورزش وجوانان استان، به نظر می‌رسد در نهایت به ارومیه، شهر عاشقان والیبال جهان رسیده و قرار است سالن دورنالاریوواسی و دو سالن دیگر شهر ارومیه میزبان این تورنمنت شوند.

ارومیه در چهار ماه اخیر میزبان مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان و مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی بود.

258 258

منبع: khabaronline-1776210

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد