hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > امیدوارم شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا باشیم

استاندار گلستان: 

امیدوارم شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا باشیم

استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد تیم شهرداری گرگان در مسابقات بسکتبال آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

علی محمد زنگانه در آیین تجلیل از قهرمانان تیم گرگان پس از کسب سومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: سال قبل با هم عهد بستیم که قهرمانی را تکرار کنیم و شما موفق شدید و امیدوارم شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا نیز باشیم.

زنگانه افزود: در حال حاضر شما در میانه راه مسابقات آسیایی هستید و با توجه به اراده و توان موجود در تیم بسکتبال، امیدوارم مقام قهرمانی آسیا را کسب کنید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما جذب حامیان مالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان است تا حمایت بهتری از این تیم صورت گیرد.

استاندار گلستان گفت: صمیمانه از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان تقدیر می کنم و البته تلاش ما برآورده کردن انتظارات مردم در زمینه ورزش است.

زنگانه با بیان اینکه کار تیمی و اتحاد شما در نظام مدیریتی الگو است، خطاب به اعضای باشگاه اظهار کرد: بدون توجه به حاشیه ها با قدرت و قوت تلاش کنید چراکه همدلی منجر به موفقیت می شود.

وی به احداث سالن جدید اشاره کرد و گفت: برای ساخت سالن ۶ هزار نفری بسکتبال در شهر گرگان به شدت پیگیر هستیم و تلاش ما جذب حداکثری برای مصوبه ۱۵۰ میلیارد تومانی این سالن است.

استاندار گلستان ادامه داد: در سفر اول رییس جمهور به گلستان قدم های خوبی برای حوزه ورزش برداشته شد و امیدواریم مصوبات ارزشمندی در سفر دوم ایشان داشته باشیم و بی تردید تحقق تمام مصوبات سفر ضروری و الزامی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد