درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 218914 | 16 خرداد 1402 ساعت 21:13

جدایی ستاره آرژانتینی از بانوی پیر قطعی شد

هافبک آرژانتینی یوونتوس بعد از یک فصل حضور در این تیم خداحافظی کرد.
جدایی ستاره آرژانتینی از بانوی پیر قطعی شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، آنخل دی ماریا با منتشر کردن پستی خداحافظی خود را از یوونتوس اعلام کرد.

او در این پست نوشت: یک فصل سخت را پشت سر گذاشتم اما با خیال آسوده تیم را ترک می‌کنم چرا که هر آنچه که در توان داشتم رو کردم.‌ می‌خواستم با یوونتوس جام به دست آورم اما متاسفانه نشد. من در یوونتوس دوستان زیادی پیدا کرده‌ام و احساس می‌کنم که در خانه‌ام هستم.

آنخل دی ماریا از لیگ عربستان پیشنهاد دارد و به احتمال خیلی زیاد راهی این لیگ خواهد شد. او تنها یک فصل در یوونتوس بازی کرد و نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند.

۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1774705



عکس خوانده نمی‌شود