hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > «گلستان» در تدارک بزرگترین جشن «امامت و ولایت»

مردم به استقبال مهمانی 10 کیلومتری غدیر می‌روند؛

«گلستان» در تدارک بزرگترین جشن «امامت و ولایت»

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از تدارک بزرگترین جشن مردمی «عید غدیر» در استان خبر داد و گفت: مردم به استقبال مهمانی 10 کیلومتری غدیر می‌روند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از تدارک بزرگترین جشن مردمی «عید غدیر» در استان خبر داد و اظهار کرد: مردم در دهه امامت و ولایت به استقبال مهمانی 10 کیلومتری غدیر می‌روند تا نمایش ولایتمداری دارالمومنین را از این استان لاله‌خیز به رخ بکشند.

وی راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی- اجتماعی در شهر گرگان را به فال نیک گرفت و گفت: جای این قرارگاه عملیاتی در استان و گرگان خالی بود که در مناسبت‌ها پای کار بیاید و کارهای ویژه و شاخص را در سطح استان داشته باشیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  افزود: گرگان به عنوان یکی از مراکز استان ویژه در سطح کشور محسوب می‌شود، ما شدیدا نیاز به کار پرحجم رسانه‌ای در شرایطی که دشمن در قضایای اخیر دست روی این استان ولایتمدار انقلابی گذاشته است، داریم.

گرزین؛ اجرای کار کیفی را مهمتر از کمیت آن دانست و تصریح کرد: لازم نیست کمیت کار بالا باشد، کیفیت برنامه بسیار مهمتر است، یک مراسم مردمی باشکوه که قابلیت رسانه‎ای شدن در سطح ملی را داشته باشد که چهره واقعی استان گلستان و گرگان را نشان دهیم.

وی توضیح داد: دشمنی که در سال اغتشاشات 1401 امیدوار است، گرگان را دومین نقطه پرتلاطم کشور معرفی کند معلوم است که برای خودش تصورات واهی دارد او حتما یک تصویر واهی از گرگان و گلستان دارد که چنین امید واهی را پیدا کرده و ما باید این تصویر دشمن را به هم بریزیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه گلستان پیشرو در مسائل انقلابی و دینی است، بیان کرد: قران دقیقا این نکته را تاکید می‌کند آنجا که می‌فرماید هر کاری کنیم که غیظ کفار درآید و عصبانی شود این یک عمل صالح است هر چند برای مومنان سختی به دنبال داشته باشد، این حرکت‌ها و برنامه‌هایی که دشمن را عصبانی می‌کند دقیقا کاری است که باید انجام دهیم و این کار درست است.

گرزین گفت: در طول سال باید تعدادی برنامه فرهنگی اثرگذار با بازتاب رسانه‌ای بالا داشته باشیم، مانند برنامه اربعین که مشت گلستان و بچه‌های رسانه انقلاب استان را پر کرده و مهم است که ما چهره استان در کشور را اینگونه به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به اینکه مهمانی چندکیلومتری در دهه امامت و ولایت برنامه خوبی است، تصریح کرد: هر چه مسافت بیشتر باشد به شرطی که مقدمات آن را تامین کنیم اثرگذاری بیشتر است، از مازندان تا کریمی در نظر بگیریم این ایده در تهران یک ماه قبل از مراسم غدیر با تبلیغات فراوان جذاب توانست یک جمعیت خیره‌کننده را به میدان بیاورد این اتفاق محصول یک کار بزرگ بود که زحمت زیادی برایش کشیده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بسترها و موکب‌های مردمی برای اجرای این برنامه پای کار است، گفت: تجربه اربعین در گلستان نشان داد که مردم عطش دارند که داوطلب شوند که اگر از الان پای تبلیغات خوب برویم مطمئن هستم حجم استقبال مردمی بیشتر خواهد شد.

گرزین استفاده از ظرفیت اقشار، اصناف و خیرین را مهم خواند و گفت: باید برای پای کار آوردن این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی شود، امیرالمومنین امام علی (ع) فدایی زیاد دارد، برای این برنامه از ظرفیت رسانه، تبلیغات محیطی و چهره به چهره باید استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در کنار این یکسری پویش‌هایی که کمک می‌کند استقبال ویژه بهتری از برنامه شود باید اتخاذ کنیم مثلا پویش بهترین موکب پذیرایی مردمی محله‎ای که مردم خودشان موکب بزنند یا در محلات و یا در برنامه متمرکز حضور یابند و این موج مردمی باید رسانه‌ای شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بهترین تزئین و مجلس‌آرایی هیئت، مسجد و محله که با راه‌اندازی پویش و جوایزی خوب برنامه‌ریزی شود بهانه خوبی برای پای کار آوردن مشارکتهای مردمی است حتی می‌توان بهترین تزئین کیک خانگی با استفاده از ظرفیت خانواده‌ها آنها را در این پویش و مهمانی دعوت کنیم.

گرزین توضیح داد: استان گلستان و شهرستان گرگان با ظرفیت‌هایی خوبی که دارد می‌تواند مهمانی چندکیلومتری به عشق امیرالمومنین برگزار کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد